مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 09:002018-05-17اجتماعي

کاهش شدت بارندگی در کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت: فردا (28 اردیبهشت) از شدت بارندگی در کشور کاسته می شود.

- احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز ( 27 اردیبهشت) رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و گرد و خاک در مرکز و شرق کشورو رگبارهای پراکنده باران در شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش امروز (27 اردیبهشت) در استان های قم، اصفهان، جنوب مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود همچنین در برخی نقاط در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید روی می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (28 اردیبهشت) از شدت بارندگی کاسته خواهد شد، گفت: فردا رگبار باران در استان های کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی روی می دهد.

وظیفه تاکید کرد: فردا (28 اردیبهشت) در شرق و جنوب شرق کشور در برخی نقاط وزش باد شدید پیش بینی می شود همچنین در روز شنبه (29 اردیبهشت) رگبار باران در البرز مرکزی و در بعد از ظهر در زاگرس مرکزی انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدت بارندگی در کشور

کاهش شدت بارندگی در کشور