مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 08:152018-05-17اجتماعي

پنج شهر خراسان رضوی درگیر سیلاب


معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: هم اکنون شهرهای نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، خواف و رشتخوار درگیر بارندگی های شدید و سیلاب هستند.

- اسماعیل بهمن آبادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه با توجه به سامانه بارشی در استان موجب آبگرفتگی برخی از مناطق استان شد، افزود: براثر بارندگی در تربت حیدریه 40 نفر از نجاتگران این شهرستان جهت عملیات سیلاب فراخوان شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات تاکنون به 280 خانوار در قالب هزار و 1400 نفر گرفتار در سیلاب امداد رسانی شده است، تعداد دستگاههای به کار گرفته شده را 9 دستگاه سبک و سنگین، یک موتور امدادی و ده دستگاه موتور لجن کش اعلام کرد.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی همچنین تعداد نجاتگران فراخوان شده در نیشابور را 6 تیم 5 نفره که بالغ بر 30 نفر می شوند اعلام کرد و افزود: اکنون این افراد مشغول عملیات امداد و نجات هستند.

وی با بیان اینکه نجاتگران در روستاهای میرآباد، حسن آباد، دولت آباد و داخل سطح شهر نیشابور مشغول امداد رسانی و آبکشی هستند، بیان کرد: نجاتگران از اولین ساعات نه تنها در روستاها به وظایف خود عمل می کنند بلکه در داخل شهر به کمک شهرداری آمده اند.

بهمن آبادی همچنین به وضعیت شهرستان تربت جام اشاره کرد و گفت: نجاتگران درگیر شده در سیلاب این شهرستان دو تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شهر خراسان رضوی درگیر سیلاب

پنج شهر خراسان رضوی درگیر سیلاب