مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 04:062018-05-17دانش

کنفرانس ملی دانش و فناوری مهندسی برق و کامپیوتر و مکانیک ایران برگزار می شود


"دومین کنفرانس ملی دانش و فناوری مهندسی برق ،کامپیوتر و مکانیک ایران" با هدف توسعه علم هر چه بیشتر بر پیاده سازی اصول و فنون دانش و فناوری 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، "دومین کنفرانس ملی دانش و فناوری مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران" با محوریت برق، کامپیوتر و مکانیک و با هدف و تاکید توسعه علم هر چه بیشتر بر پیاده سازی اصول و فنون دانش و فناوری جهت رشد روز افزون اقتصاد و شکوفایی این ملت کلید خورده است و در 30 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

این کنفرانس بصورت حضوری برای مقالات منتخب و برتر از بین مقالات پذیرفته شده در فرآیند داوری و بصورت غیرحضوری برای تمامی مقالات پذیرفته شده بعد از فرایند داوری و بصورت دوره ای شروع به فعالیت نموده است.

استفاده از فناوری در دنیای امروز ضامن بقا و تداوم فعالیت های یک سازمان بوده و به صورت ویژه می تواند در توسعه و افزایش منافع حاصل درکلیه مراحل تاثیر به سزایی بگذارد.

این کنفرانس با توجه به اهداف کلان و سند چشم انداز توسعه محور در حوزه دانش و فناوری، با هدف شناخت و ارزیابی دستاورد ها و پیشرفت های فناوری، ارائه توانمندی های موجود برگزار می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس ملی دانش و فناوری مهندسی برق و کامپیوتر و مکانیک ایران برگزار می شود

کنفرانس ملی دانش و فناوری مهندسی برق و کامپیوتر و مکانیک ایران برگزار می شود