مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 22:562018-05-16دانش

درگیری خونین در خوابگاه دانشگاه خوارزمی


یکی از مسئولان حراست دانشگاه خوارزمی از ورود یک دانشجوی پسر به خوابگاه دختران این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشجو بازداشت و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، این مسئول منطقه البرز، گفت: عصر امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت یکی از دانشجویان پسر دانشگاه خوارزمی که حالت روانی خوبی نداشته با عبور از فنس های اطراف خوابگاه دختران وارد ساختمان شده و با شکستن در و شیشه های خوابگاه قصد ورود به یکی از اتاق ها را داشته است.

وی ادامه داد: این دانشجو پس از شکستن در اتاق متوجه می شود که فرد مورد نظر خود در آن اتاق نیست.

این مسئول حراست دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: این دانشجو که بر اثر شکستن شیشه های خوابگاه زخمی شده بود توسط پرسنل انتظامات دانشگاه دستگیر و پس از بخیه شدن زخم ها در درمانگاه دانشگاه به نیروی انتظامی تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه خانواده این دانشجو در جریان موضوع قرار گرفته است افزود: مسئول حقوقی شکواییه دانشگاه را به کلانتری تقدیم کرده و، چون این موضوع حاد است دانشگاه به آن ورود نمی کند و توسط قوه قضاییه بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حراست دانشگاه به دانشجویان این اطمینان را داده است که تا آخرین روز امتحانات نیروی اضافه در اطراف محوطه خوابگاه مستقر گردد تا در ایام تعطیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری خونین در خوابگاه دانشگاه خوارزمی

درگیری خونین در خوابگاه دانشگاه خوارزمی