مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 18:052018-05-16سياسي

خودآموختگی در آواز؛ آری یا نه؟


بیست ویکمین نشست تخصصی آموزشی و ماهانه آیین آواز در حالی برگزار شد که کسالت ناگهانی مهمان ویژه این ماه، ساعتی قبل از شروع برنامه او را به اورژانس کشاند و باعث شد موضوع این نشست از «یک آواز امروزی چگونه باید باشد» به «خودآموختگی در آواز» تغییر پیدا کند.

- بیست ویکمین نشست تخصصی آموزشی و ماهانه آیین آواز در حالی برگزار شد که کسالت ناگهانی مهمان ویژه این ماه، ساعتی قبل از شروع برنامه او را به اورژانس کشاند و باعث شد موضوع این نشست از یک آواز امروزی چگونه باید باشد به خودآموختگی در آواز تغییر پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این برنامه اعلام شد حسن گلپایگانی ـ مدرس آواز ـ که قرار بود به عنوان مهمان ویژه آیین آواز حضور داشته باشد، به دلیل کسالت به اورژانس منتقل شده اما حال او رو به بهبود است و خوشبختانه خطری متوجه سلامتی او نیست.

بعد هم گفته شد که با غیبت گلپایگانی برنامه رونمایی از کتاب ردیف موسیقی ایران به روایت این مدرس آواز و به کوشش حجت عبدی به اولین نشستی که گلپایگانی بتواند حضور پیدا کند موکول خواهد شد.

علی شیرازی ـ کارشناس مجری برنامه ـ سپس توضیح داد که با توجه به حضور مرتضی غزنوی ـ خواننده آواز ـ در سالن و ضمن مشورت با او، هر دو بر سر ارائه بحث با موضوع خودآموختگی در آواز ایرانی به توافق رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودآموختگی در آواز؛ آری یا نه؟

خودآموختگی در آواز؛ آری یا نه؟