مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 15:362018-05-16بين الملل

افشاگری ماموران پیشین موساد از طرح های ترور رهبران جهان از جمله امام خمینی (ره)


کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی فیلمی از اظهارات فرماندهان سابق موساد درباره عملیات های این سازمان و نقشه های آن ها برای ترور شخصیت هایی نظیر امام خمینی (ره) و خالد مشعل منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در گزارشی نوشت: در جریان جنگ روانی شدیدی که رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه اعراب و فلسطینی ها به راه انداخته است، کانال 10 تلویزیون اسراییل سه شنبه شب فیلم مستندی درباره موساد (سرویس اطلاعاتی خارجی اسراییل) ارائه کرد تا هم وانمود به قدرت حداکثری آن کرده و هم هاله ای از ترس را که در جهان و به ویژه در جهان عرب این سازمان جاسوسی را احاطه کرده است، تقویت کند.

رای الیوم افزود: با این حال، جای تعجب بسیاری است که بخش نظارت دستگاه نظامی در تل آویو اجازه پخش این فیلم را داده که مصاحبه های زیادی با فرماندهان ارشد سابق موساد را شامل می شود؛ این افراد با شفافیت کامل و به صراحت در مورد قتل و تصفیه شخصیت ها از سوی این سازمان صحبت کردند و همچنین از نقشه های دیگری از موساد پرده برداشتند که از ترس واکنش های جهانی در لحظه آخر از عملی کردن آن منصرف شده بود.

رام بن باراک ، معاون سابق موساد، یکی از همین هاست که اظهار داشت، نامگذاری موساد با تیم قاتلان نقش بسزایی در بازداشتن دشمنان از انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری ماموران پیشین موساد از طرح های ترور رهبران جهان از جمله امام خمینی (ره)

افشاگری ماموران پیشین موساد از طرح های ترور رهبران جهان از جمله امام خمینی (ره)