موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 15:102018-05-16سياسي

اعتراض دانشجویان دانشگاه اردکان به کیفیت پایین غذا+ پاسخ مسئولان


تعدادی از دانشجویان دانشگاه اردکان ظهر روز گذشته پس از انتشار خبری مبنی بر وجود سنگ و شیء خاص در غذای یکی از دانشجویان نسبت به کیفیت پایین غذا اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی نصیری طوسی رییس دانشگاه اردکان در گفت و گو با ایسنا در این خصوص گفت: وجود حشره در غذای روز سه شنبه که توسط یکی از دانشجویان مشاهده شده است، منشاء اعتراضات دانشجویان بوده است.

وی در خصوص تأیید این خبر افزود: بنده که خود شخصا از موارد گزارش شده ملاحظه ای نداشته ام ولی با اعتماد به دانشجویان عزیز، باید بگویم که لابد چیزی بوده است.

این مقام مسول درخصوص اینکه برخورد دانشگاه با این گونه موارد چگونه است تصریح کرد: همانگونه که اطلاع دارید پخت و پز و توزیع غذا در دانشگاه برون سپاری می شود و شرکت پیمانکار از بین شرکت های واجد شرایط انتخاب می شود.

در این برون سپاری شرط شده است که پیمانکار باید از یک ناظر دائمی در آشپزخانه استفاده نماید.

این مطلب را برای بیان حساسیت دانشگاه در امر تغذیه دانشجویان عرض می کنم که در کنار آن، از دانشجویان عزیزی که در شورای صنفی فعالیت دارند در اموری نظیر تغذیه و خوابگاه همکاری خوب و نزدیکی داریم به نحوی که این عزیزان ناظر بر تمامی مراحل پخت غذا و حضور در آشپزخانه هستند که در اینجا باید از نظرات سازنده آنها تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض دانشجویان دانشگاه اردکان به کیفیت پایین غذا+ پاسخ مسئولان

اعتراض دانشجویان دانشگاه اردکان به کیفیت پایین غذا+ پاسخ مسئولان