مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 15:062018-05-16بين الملل

در آینده نه چندان دور طومار رژیم اشغالگر قدس برای همیشه درهم خواهد پیچید


شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی آغاز شده و در آینده ای که چندان دور نخواهد بود، براساس وعده الهی طومار رژیم اشغالگر قدس برای همیشه درهم خواهد پیچید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد کل نیرو های مسلح در بیانیه ای اقدام تحریک آمیز و شیطانی رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تصمیم فتنه انگیزانه آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت این دولت جنایتکار در ایجاد آشوب و ناامنی در منطقه را پیش چشم جهانیان آشکار ساخت.

این بیانیه می افزاید: اقدام گستاخانه ترامپ که همزمان با روز نکبت و هفتادمین سال اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی صورت گرفته است، برخلاف تصور طراحان آن، نه تنها به استحکام پایه های سست و بی ریشه رژیم صهیونیستی نخواهد انجامید، بلکه خون های پاک شهیدان و مجاهدان فلسطینی و به ویژه کودکان و زنان و سالخوردگان بی گناه، نویدبخش توسعه و رشد انتفاضه ملت فلسطین علیه این اقدام تجاوزکارانه خواهد بود.

ستاد کل نیرو های مسلح در پایان با تقبیح سکوت مرگبار مجامع بین المللی و دولت های اسلامی در قبال به خاک و خون کشیدن ملت بی دفاع و مظلوم فلسطینی که به شهادت بیش از 60 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آینده نه چندان دور طومار رژیم اشغالگر قدس برای همیشه درهم خواهد پیچید

در آینده نه چندان دور طومار رژیم اشغالگر قدس برای همیشه درهم خواهد پیچید