مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 14:002018-05-16اقتصادي

اختتامیه جشنواره طلایی بانک تجارت


مراسم اختتامیه جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت در پاساژ نام آوران و بلورشهرداری بازار شوش تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک تجارت"، در مراسم اختتامیه جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت، جایزه ویژه این جشنواره به نصراله زاده و عابدینی از پذیرندگان دستگاه های POS در این دو بازار اهدا شد.

از دیگر بخش های این مراسم که با استقبال گسترده مشتریان این مجتمع ها برگزار شد، مراسم اهدا 20 کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان و 60 کارت هدیه یک میلیون ریالی به دارندگان تجارت کارت بود، که در این مجموعه و از طریق دستگاه های POS ایران کیش خرید خود را به انجام رسانده اند.

جشنواره طلایی بانک تجارت با همکاری شرکت ایران کیش در مجتمع های تجاری و مراکز خرید سیتی سنتر در اصفهان و قشم، ستاره باران در تبریز، آفتاب شیراز، بازار رضا، مجتمع میلاد نور، بازار قائم تجریش، نام آوران و بلور شهرداری در شهر تهران و پروما مشهد طی سال96 و 97 برگزار شد، که با استقبال گسترده پذیرندگان و مشتریان بانک تجارت مواجه شد.

در این جشنواره که از ابتدای سال96 کلید خورد، تعداد 7 دستگاه خودرو "هایما7"، 2 دستگاه خودرو"پژو206"، 750 کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان و تعداد 3هزار و 800 کارت هدیه یک میلیون ریالی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره طلایی بانک تجارت

اختتامیه جشنواره طلایی بانک تجارت