مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:162018-05-16بين الملل

نبود سازمان ملل بهتر از بودنش است/ مردم آمریکا انتقال سفارت را شرم آور دانستند


سازمان ملل در موقعیتی نیست که صلح برقرار کند، باید از زیربنا متحول شود و حالت دموکراسی بیشتری پیدا کند، آنچه که امروز هست از نبودش بدتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، کیوین برت پیش از ظهر امروز در نشست خبری ششمین کنفرانس بین المللی افق نو در اصفهان با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: مردم آمریکا بر این باور هستند که این اقدام، حرکتی تبلیغاتی برای صهیونیست هاست و با آن مخالف هستند.

وی با بیان اینکه رسانه های آمریکایی از سوی لابی های صهیونیست اداره می شوند، افزود: رسانه های غربی می خواهند مردم کمتر از فلسطین بدانند اما در شهرها و دانشگاه های غرب شاهد تظاهرات علیه صهیونیست ها هستیم.

استاد دانشگاه ویسکانس در خصوص انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: انتقال سفارت هیچ حمایت مردمی ندارد و بیشتر مردم آمریکا این حرکت را شرم آور دانستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم هنوز از جنگ عراق دید منفی دارند و می گویند ما نباید در این منطقه جنگی دیگر به راه بیندازیم و از تصمیمات ترامپ ناراحت هستند.

برت در خصوص نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی عنوان داشت: کسانی که نامه را خواندند بازخورد مثبتی داشتند؛ من در کتابم با عنوان ما شارلی نیستیم این نامه را آورده ام، اما واقعیت این است که مخاطب کمی در اروپا دارم و می دانم که بیشتر مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود سازمان ملل بهتر از بودنش است/ مردم آمریکا انتقال سفارت را شرم آور دانستند

نبود سازمان ملل بهتر از بودنش است/ مردم آمریکا انتقال سفارت را شرم آور دانستند