مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:002018-05-16اقتصادي

خشکسالی، بهداشت آب خوزستان را تهدید می کند


مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به درگیری خوزستان با خشکسالی گفت: آورد سدهای خوزستان حتی نسبت به سال گذشته که سالی خشک بوده نیز حدود 60 تا 70 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیامرث حاجی زاده در جلسه کارگروه تخصصی بهداشت و درمان مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با دعاهایی که در ماه رمضان می کنیم از بلایای مختلف که خوزستان را درگیر کرده به ویژه ابربحران خشکسالی که در 70 سال اخیر بی سابقه است، رهایی پیدا کنیم.

وی با اشاره به مباحث مربوط به بهداشت آب در خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر با ابربحران خشکسالی روبه رو هستیم که در این شرایط وضعیت بهداشت آب خوزستان را تهدید می کند و جلسات متعددی نیز در استانداری در حوزه آب تشکیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه اولویت خوزستان در بحث خشکسالی تأمین آب شرب بهداشتی و سالم است، تصریح کرد: در زمان کمبود آب کم مردم را به سمت صرفه جویی سوق می دهیم، در همین زمان جوی های فاضلاب نیز کم آب می شود و در این شرایط با این وضعیت لایروبی، جوی های فاضلاب قطعا مرکز و محل رشد باکتری ها خواهند شد.

حاجی زاده گفت: امسال باید کارهای عمرانی و توسعه ای در خوزستان کنار گذاشته شود و تنها آن چیزی را که داریم حفظ کنیم و به دنبال طرح های بلندپروازانه نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی، بهداشت آب خوزستان را تهدید می کند

خشکسالی، بهداشت آب خوزستان را تهدید می کند