مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 12:352018-05-16ورزشي

گزارش ایسنا از بازگشت بانوی افتخارآفرین ورزش هرمزگان+فیلم


ملی پوش فوتسال بانوان کشورمان گفت: زمانی که من در بشاگرد بازی می کردم تا مرکز استان به دلیل نبود جاده مناسب 8 الی 9 ساعت مسیر را باید طی می کردم ولی با حمایت پدر و مادرم توانستند به این جایگاه دست پیدا کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته(25 اردیبهشت) فرودگاه بندرعباس میزبان بانوی افتخارآفرین ورزش هرمزگان بود.

فهیمه زارعی ستاره بشاگردی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که با گل زیبای رباح مجاری خود توانست بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

" پدر این بانوی افتخارآفرین در گفت وگو با ایسنا ، افزود: بسیار خوشحال و مسرور هستم که تیم ملی فوتسال بانوان کشور مقام اول کشور را کسب کرده است و دخترم در شمار بازیکنان این تیم بوده است.

حسین زارعی با بیان اینکه فهیمه از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت، تصریح کرد: زمانی که خودم به زمین فوتبال می رفتم، همراه من می آمد و به تماشای بازی می پرداخت و علاقه زیادی به فوتبال داشت.

وی اضافه کرد: فهیمه به دلیل علاقه شدید به فوتبال به میناب رفت و بعد از آن به بندرعباس و به عنوان بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شد و هم اکنون نیز عضو باشگاه ملی حفاری اهواز است.

زارعی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر ساکن سردشت شهرستان بشاگرد هستیم، خاطرنشان کرد: شرایط بسیار سخت بود که دخترم از بشاگرد به تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از بازگشت بانوی افتخارآفرین ورزش هرمزگان+فیلم

گزارش ایسنا از بازگشت بانوی افتخارآفرین ورزش هرمزگان+فیلم