مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:152018-05-16بين الملل

پیام ترامپ به مناسبت ماه رمضان


رییس جمهوری آمریکا در پیامی برای مسلمانان، ماه رمضانی "مبارک" آرزو کرد و این مناسبت را یادآور "غنایی" دانست که "مسلمانان به پرده های مذهبی رنگارنگ زندگی آمریکایی می افزایند.

- رییس جمهوری آمریکا در پیامی برای مسلمانان، ماه رمضانی "مبارک" آرزو کرد و این مناسبت را یادآور "غنایی" دانست که "مسلمانان به پرده های مذهبی رنگارنگ زندگی آمریکایی می افزایند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در بیانیه ای گفت: در ایالات متحده، همه ما خوشبختیم که تحت یک قانون اساسی زندگی می کنیم که آزادی مذهبی را تقویت می کند و به اعمال مذهبی احترام می گذارد.

قانون اساسی ما تضمین می دهد مسلمانان می توانند اعمال ماه رمضان را طبق دستورات وجدان و بدون دخالت دولت مورد توجه قرار دهند.

ترامپ تاکید کرد، ارزش های این مناسبت نشان می دهد می توان کسانی را که به آن پایبند هستند به سمت "تقویت جوامع ما و کمک به نیازمندان سوق دهد و به عنوان نمونه های خوبی برای اینکه چگونه زندگی مقدسی داشت، کمک کند.

برخلاف بیانیه سال گذشته به مناسب ماه رمضان که به حملات تروریستی در اروپا و خاورمیانه اشاره داشت، بیانیه امسال فقط روی این مناسبت متمرکز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ترامپ به مناسبت ماه رمضان

پیام ترامپ به مناسبت ماه رمضان