مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 20:262018-05-15اقتصادي

قائم مقام وزیر صنعت: عملیات اجرایی تولید مس کاتد در سونگون به زودی کلید می خورد


قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بعد از سالیان سال پروژه استقلال مس سونگون نهایی شد و آغاز عملیات اجرایی آن را به زودی اعلام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی عصر امروز در مراسم بزرگداشت صنعتگر خیر، سیدرضا مقیمی اصل در تالار پتروشیمی تبریز، اظهار کرد: سالیان قبل آرزو داشتیم این برنامه ها تداوم یابد؛ امیدواریم این مراسم باشکوه و تجلیل از مهندس مقیمی فتح بابی شود تا سنت قدرشناسی در جامعه رایج تر از قبل شود.

وی با بیان اینکه ما در دوره خدمت خود در استان خاطره زیادی با مهندس مقیمی داشتیم، افزود: هیأت های زیادی را به تبریز می آوردیم، یک روز مدیرعامل شرکت نفت را آورده بودیم که مهندس مقیمی به من زنگ زد و گفت ناهار منتظر هستم و می خواهم کوفته تبریزی به مهمان ها بدهم و بعد گفتند هر هیاتی به استان بیاورید حتی در حد رییس جمهور، حاضرم خدمت کنم.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اذعان داشت: مهندس مقیمی نه در جایگاه یک مدیرعامل شرکت خصوصی بلکه در جایگاه یک حامی و پشتیبان برای همه ما بودند.

رحمانی یادآور شد: بارها به بازدید کارخانه مهندس مقیمی می رفتیم و ایشان میهمان‎نوازی را به حد اعلای خود می رساندند و خودشان هم با کارگرانشان در سلف سرویس کارخانه غذا می خوردند؛ اینهاست که مهندس مقیمی را ماندگار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام وزیر صنعت: عملیات اجرایی تولید مس کاتد در سونگون به زودی کلید می خورد

قائم مقام وزیر صنعت: عملیات اجرایی تولید مس کاتد در سونگون به زودی کلید می خورد