مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 14:562018-05-15سياسي

امروز انجام شد رونمایی از کتاب سر نی مرحوم حجت الاسلام رازینی


از کتاب دفتر شعر و خاطرات مرحوم حجت الاسلام رازینی در دانشگاه بوعلی همدان با عنوان سر نی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، ظهر امروز مراسم نکوداشت عالم عامل و اسوه اخلاق مرحوم حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین رازینی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس دانشگاه بوعلی، نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان و خانواده معظم این عالم بزرگ در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی برگزار شد.

در این مراسم به مناسبت نهمین سالگرد عروج ایشان از مجموعه شعر و خاطرات عالم عامل و اسوه اخلاق مرحوم حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین رازینی با عنوان سر نی با تیراژ 500 نسخه با حضور مسوولان کشوری و استانی رونمایی شد.

مرحوم حجت الاسلام رازینی در سال 1323 در خانواده ای مذهبی و متدین چشم به جهان گشود و در سال 1339 برای کسب علوم حوزوی وارد حوزه علمیه زنگنه همدان شد.

وی در دوران مبارزه علیه رژیم شاهنشاه جزو مبارزان انقلابی مطرح بود و از سال 1368 به عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی به مدت 19 سال خدمات ارزنده ای را به دانشگاهیان عرضه کرد.

وی به عنوان استاد فلسفه نمونه یک روحانی آزاده بود و اگر جایی تشخیص می داد باید سخنی بگوید یا کاری را انجام دهد از ملالت و سرزنش کسی نمی هراسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز انجام شد رونمایی از کتاب سر نی مرحوم حجت الاسلام رازینی

امروز انجام شد رونمایی از کتاب سر نی مرحوم حجت الاسلام رازینی