مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 14:262018-05-14اجتماعي

طرح جامع کارآفرینی امسال در 6 دانشگاه خوزستان اجرایی می شود


طرح جامع کارآفرینی امسال در دانشگاه شهید چمران و 5 دانشگاه دیگر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالنبی سواعدی مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان اظهار کرد: در حوزه آموزش در بخش ICT در حال ایجاد هم افزایی خوبی میان دستگا ه های مختلف از جمله ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراکز رشد، پارک علم و فناوری، مراکز فنی و حرفه ای و استارتاپ های حوزه کسب و کار الکترونیک با اداره کل فنی و حرفه ای استان هستیم.

وی تصریح کرد: روش های جدیدی در جهت تکمیل مهارت صاحبان ایده در حوزه ICT در استان خوزستان همچون ماراتن برنامه نویسی که در دانشگاه شهیدچمران اهواز با همکاری دستگاه های مختلف برگزار شد، در دست اجرا قرار دارد.

شیوه های پرورش ایده های خلاقانه در حوزه کسب و کار الکترونیک متفاوت هستند و در این زمینه برگزاری استارتاپ ها موثرترین شیوه اجرایی محسوب می شوند.

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان به برگزاری رویداد استارتاپی بازی سازی (گیم آپ) یک در استان توسط بخش خصوصی با همکاری این اداره کل اشاره و عنوان کرد: در حوزه کسب و کار الکترونیک در استان یک شتاب دهنده ایجاد شد و در حال ارزیابی شرکت های سرمایه گذاری هستیم تا راه اندازی شتاب دهنده دوم هم آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع کارآفرینی امسال در 6 دانشگاه خوزستان اجرایی می شود

طرح جامع کارآفرینی امسال در 6 دانشگاه خوزستان اجرایی می شود