مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 10:152018-05-14بين الملل

ترامپ چیست؟


«ترامپ صرفا نشانه ای از یک بیماریِ مسری جهانی است.

ما موجی از ظهور افراد مستبد و بیگانه هراس و راست افراطی را شاهدیم: از لوپن در فرانسه گرفته تا نارندرا مودی در هند، - ترامپ صرفا نشانه ای از یک بیماریِ مسری جهانی است.

ما موجی از ظهور افراد مستبد و بیگانه هراس و راست افراطی را شاهدیم: از لوپن در فرانسه گرفته تا نارندرا مودی در هند، رودریگو دوتره در فیلیپین، حزب استقلال طلب بریتانیا و رجب طیب اردوغان در ترکیه و تمام همتایان آنها (که برخی از آنها آشکارا نئوفاشیست هستند) که در سراسر جهان خواهان به دست گرفتن قدرت اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: این روزها بسیاری از ایرانیان کاملا بحق از ترامپ عصبانی اند اما پس از فرونشستنِ نخستین امواج خشم باید ببینیم دقیقا از چه چیزی عصبانی هستیم.

طرح این پرسش راهی است برای جلوگیری از تحلیل رفتن این خشم در پرخاشگری و دشنام گویی یا واکنش های عصبی و تبدیل کردنش به نیروی محرکه ای برای تفکر و احتمالا عمل مسئولانه.

ترامپ کیست؟ به بیان دقیق تر، ترامپ چیست؟ این پرسشی است که ما را از حد دشنام گویی به یک شخص فراتر می برد و با پدیده ای روبه رو می کند که ترامپ یکی از نام ها و شاید بارزترین نام آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ چیست؟

ترامپ چیست؟