مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 09:302018-05-14اقتصادي

شیوه مصرف تغییر نکند، تابستان با کم آبی روبرو می شویم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر اینکه سازگاری مردم با کم آبی تنها مختص یک دستگاه نیست، گفت: اگر مردم بخواهند با همان شیوه مصرف آب در سنوات گذشته ادامه دهند به طور قطع با مشکل کم آبی در فصل تابستان روبرو می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم امینی در نشستی با مدیران نواحی آموزش و پرورش استان بر فرهنگ سازی مصرف بهینه آب تاکید کرد و افزود: در سال آبی جاری که 47 درصد کاهش بارش داشتیم، باید تک تک افراد جامعه آب را بهینه مصرف کنند تا در شرایط خشکسالی مسئولیت اجتماعی خود را در مقابله با تبعات ناشی از خشکسالی به خوبی انجام داده باشیم و در این زمینه آموزش و پرورش بهترین نهاد برای مهیا نمودن فرهنگ صحیح مصرف در جامعه هستند.

وی اظهار کرد: آموزگاران قشری بسیار اثرگذار در جامعه هستند که می توانند مردم را به این باور برسانند که آب با تغییر اقلیم در کشور کم شده بنابراین باید مصرف را متناسب با منابع تطبیق دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان با بیان اینکه سازگار کردن مردم با کم آبی تنها مختص یک دستگاه نیست، تاکید کرد: این امر رویدادی بین بخشی است و بسیاری از دستگاه ها و نهادها باید مردم را ترغیب به سازگاری با کم آبی کنند و در این میان آموزش و پرورش نقش مؤثری در این زمینه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه مصرف تغییر نکند، تابستان با کم آبی روبرو می شویم

شیوه مصرف تغییر نکند، تابستان با کم آبی روبرو می شویم