مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 08:202018-05-14ورزشي

او از پیست تارتان تا پلاتو همچنان می درخشد


زمانی در پیست تارتان دنبال آرزوهایش می دوید و الان در "پلاتو" کاراکتر خلق کرده و به آن احساس می بخشد؛ «وحید» معلول است ولی مقابل معلولیت سرخم نمی کند و قدم به قدم با موفقیت هایش مرز بین معلولیت و عادی بودن را از بین می برد.

- زمانی در پیست تارتان دنبال آرزوهایش می دوید و الان در "پلاتو" کاراکتر خلق کرده و به آن احساس می بخشد؛ وحید معلول است ولی مقابل معلولیت سرخم نمی کند و قدم به قدم با موفقیت هایش مرز بین معلولیت و عادی بودن را از بین می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید شیرزاد بعد از کسب موفقیت های فراوان در ورزش دو و میدانی، اکنون در عرصه ی تئاتر می درخشد و جالب است بدانید که علی رغم مشکلات جسمی موفق شده در بین پنج بازیگر برتر تئاتر کشور جای گیرد.

نازیلا ایران زاد - کارگردان سرشناس تبریزی اولین نفری بود که موفق به کشف استعداد شیرزاد در تئاتر شد و این بازیگر در سال 94 با نمایش زیرزمین به دنیای تئاتر ورود کرد و سپس در نمایش های پنچری، پاشا، ملاقات بانوی سالخورده و چاه مسموم و طریق مغموم حضور داشت.

شیرزاد که تا سال 94 هیچ آشنایی با تئاتر نداشت، در گفت وگو با ایسنا از نحوه ی ورود به این هنر و اهدافش برای آینده می گوید.

*چطور از دو و میدانی وارد تئاتر شدید؟ قبل از تئاتر در عرصه ی دو و میدانی جانبازان و معلولان به صورت حرفه ای فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

او از پیست تارتان تا پلاتو همچنان می درخشد

او از پیست تارتان تا پلاتو همچنان می درخشد