مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 ساعت 11:052018-05-13اجتماعي

حرفه آموزی حدود 100 هزار زندانی در کشور


مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: سالانه بین 70 هزار الی 100 هزار زندانی در کشور در 200 رشته فنی و حرفه ای آموزش می بینند.

- رحیم مطهرنژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: بنیاد تعاون زندانیان کشور در راستای اشتغالزایی و توانمندسازی زندانیان در دو موضوع فعالیت می کند.

وی ادامه داد: حرفه آموزی زندانیان یکی از فعالیت های بنیاد تعاون زندانیان است که با کمک سازمان آموزش فنی و حرفه ای و سازمان زندان ها انجام می شود.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور بیان کرد: سالانه بین 70 هزار الی 100 هزار زندانی در 200 رشته فنی و حرفه ای آموزش می بینند.

مطهرنژاد با بیان اینکه موضوع دیگری که بنیاد تعاون زندانیان در آن فعالیت می کند، اشتغال زندانیان است، اظهار کرد: در حال حاضر 50 هزار زندانی شاغل در کشور فعالیت کرده که در مقابل کاری که انجام می دهند از بنیاد تعاون زندانیان، حقوق و دستمزد دریافت می کنند.

وی با اشاره به نرخ حقوق و دستمزد زندانیان شاغل در هنگام محکومیت، افزود: هر سال پس از اینکه شورای عالی کار نرخ حقوق و دستمزد را تعیین می کند، بنیاد، آن نرخ را پایه حقوق و دستمزد زندانیان شاغل قرار داده و براساس آن در هیئت مدیره بنیاد، نرخ حقوق و دستمزد ساعتی، روزانه و فعالیت های کارمزدی تعیین شده و به استان ها برای اجرا اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرفه آموزی حدود 100 هزار زندانی در کشور

حرفه آموزی حدود 100 هزار زندانی در کشور