مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 ساعت 10:552018-05-13اقتصادي

حمایت لیزینگی برای فروش فناوری های داخلی به مشتریان خارجی


رییس مرکز فن بازار ملی ایران از اعطای تسهیلات لیزینگی به فناوری های تولید داخل خبر داد و گفت: این تسهیلات از سوی بانک توسعه صادرات به مشتریان خارجی که قصد خرید فناوری های داخلی را داشته باشند، - اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اکبر قنبرپور در نشست خبری هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2018 با اشاره به حمایت های انجام شده از فناوری های تولید داخل، افزود: در صورتی که مشتریان خارجی بخواهند فناوری داخلی را بخرند، از سوی بانک توسعه صادرات تسهیلاتی به آن ها داده می شود.

به گفته وی، در قالب این تسهیلات به فناوری های داخلی تسهیلات لیزینگ تعلق می گیرد.

قنبرپور با اشاره به برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری در تیر ماه اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه، از این بانک برای حضور در نمایشگاه اینوتکس دعوت به عمل آمده است، چرا که هیات های تجاری خارجی از کشورهایی که سطح فناوری آن ها از ایران پایین تر است، در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

رییس فن بازار ملی ایران با بیان اینکه این هیات ها از کشورهای گرجستان، قزاقزستان، عراق، عمان، لهستان، ترکیه، اندونزی و پاکستان هستند، ادامه داد: هفتمین دوره نمایشگاه اینوتکس 14 تا 16 تیر ماه سال جاری در بوستان گفتگو برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت لیزینگی برای فروش فناوری های داخلی به مشتریان خارجی

حمایت لیزینگی برای فروش فناوری های داخلی به مشتریان خارجی