مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 ساعت 09:412018-05-13اقتصادي

ربیعی: اقتصاد؛ عامل نخست طلاق نیست


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سالانه بیش از 44 هزار میلیارد یارانه در کشور پرداخت می شود، گفت: به دلیل فقدان سیاستگذاری های اجتماعی درست پرداخت این میزان یارانه نه به کاهش فقر، - نه به افزایش اشتغال و به بهبود عدالت کمک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی در همایش سیاستگذاری در جهان اسلام با اشاره به سیاستگذاری های انجام شده برای مبارزه با فقر افزود: دولت محدود کردن فقر مطلق را در برنامه های خود قرار داده است و در همین راستا در سال 96 و 97 به دنبال این است تا 11 میلیون از فقرا در کشور 80 درصد از حداقل دستمزد را دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با تاکید بر اینکه به دنبال پیاده کردن نظریه توانمندسازی و اشتغال خرد در کشور هستیم اظهار کرد: سه میلیارد دلار بودجه برای ایجاد اشتغال روستایی و شهر های کوچک برای مبارزه با فقر اختصاص یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حمایت اجتماعی به معنای آن است که باید افرادی که فرصت برابر در اختیار ندارند را مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: ما نمی توانیم این افراد را رها کنیم؛ بنابراین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لایحه مساعدت اجتماعی و کاهش ریسک زندگی مردم را برنامه ریزی کرده و طی پنج سال بخشی از آن را اجرایی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: اقتصاد؛ عامل نخست طلاق نیست

ربیعی: اقتصاد؛ عامل نخست طلاق نیست