مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 ساعت 07:212018-05-13دانش

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جیرفت برگزار شد+ تصاویر


کانون جهادی انصارالمهدی (عج)  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ششمین حرکت جهادی خود را با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و شورای دانشجویی نظام پرستاری جنوب استان در مناطق محروم اسلام آباد برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون جهادی انصارالمهدی (عج) دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ششمین حرکت جهادی خود را با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و شورای دانشجویی نظام پرستاری جنوب استان به مدت 2 روز در مناطق محروم اسلام آباد برگزار کرد.

این اردو با مسئولیت میلاد خوش دامن دبیر کانون جهادی انصارالمهدی (عج) با حضور جمعی از دانشجویان و با هدف خدمت به مناطق محروم جنوب استان برگزار شد.

در این اردوی جهادی 34 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در زمینه های فرهنگی، بهداشتی و درمانی خدمت رسانی کردند.

اکیپ پزشکی کانون جهادی با همکاری شورای دانشجویی نظام پرستاری جنوب استان در روستای عباس آباد واقع در 25 کیلومتری اسلام آباد حضور یافتند و در قالب هفت کارگروه تخصصی به ارائه خدمات پرداختند و بیش از 200نفر از اهالی روستا غربالگری و ویزیت شدند و خدمات آموزشی و مشاوره ای را دریافت کردند.

همچنین اکیپ پزشکی کانون جهادی با همکاری کانون سلامت دانشگاه در تاریخ 14 اردیبهشت ماه در روستای سعید آباد واقع در 15 کیلومتری اسلام آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جیرفت برگزار شد+ تصاویر

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جیرفت برگزار شد+ تصاویر