مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1397 ساعت 10:362018-05-11اقتصادي

معاون وزیر مسکن و شهرسازی: خدمات زیربنایی 300 هزار واحد مسکن مهر تامین نشده است


امسال مبلغ یک میلیارد و 400 میلیارد تومان باید پرداخت شود تا 300 هزار واحد مسکونی که خدمات زیربنایی آن تامین نشده است تحویل داده شود.

- احمد اصغری مهرآبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: از مجموع دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر که از سال 86 آغاز شده، تا به امروز تقریبا کار ساخت این مساکن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: قسمت بسیار جزیی از واحد مساکن مهر باقی مانده که امسال قطعا به اتمام خواهد رسید.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: مطلب اصلی که در دست پیگیری قرار گرفته بحث تحویل و اسکان این واحدها برای مردم است که متاسفانه در گذشته بعضی از واحدهای مسکونی بدون تکمیل خدمات زیربنایی، تحویل مردم داده شده است.

وی بیان کرد: در این رابطه در بخشنامه که برای سراسر کشور ارسال شده، هیچ واحد مسکونی بدون آب، برق ، گاز، فاضلاب و محوطه سازی اجازه واگذاری ندارد.

اصغری افزود: برای تحویل واحدهای نیمه کاره نیازمند اعتبارات دولتی بوده و مبلغ 11 هزار میلیارد تومان در کارگروهی که در ریاست جمهوری تشکیل شده و جهت تامین مدرسه، مسجد، کلانتری، مراکز درمانی، آب، برق، فاضلاب و محوطه سازی به تایید رسیده است.

وی گفت: امسال از این مبلغ، یک میلیارد و 400 میلیارد تومان باید پرداخت شود تا 300 هزار واحد مسکونی که خدمات زیربنایی آن تامین نشده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر مسکن و شهرسازی: خدمات زیربنایی 300 هزار واحد مسکن مهر تامین نشده است

معاون وزیر مسکن و شهرسازی: خدمات زیربنایی 300 هزار واحد مسکن مهر تامین نشده است