مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 ساعت 08:002018-05-08بين الملل

سفیر فرانسه در ایران: استراتژی فرانسه حمایت از برجام است


سفیر فرانسه در ایران در دیدار با جانشین و معاونان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در موضوع برجام بسیاری از مسائل بین ایران و فرانسه وجود دارد که ما موافق آن هستیم و با برخی موضوعات نیز موافق نیستیم اما دوست داریم در مورد آنها گفت وگو و مشکلات را با هدف .

- سفیر فرانسه در ایران در دیدار با جانشین و معاونان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در موضوع برجام بسیاری از مسائل بین ایران و فرانسه وجود دارد که ما موافق آن هستیم و با برخی موضوعات نیز موافق نیستیم اما دوست داریم در مورد آنها گفت وگو و مشکلات را با هدف حفظ برجام و کاهش تنش های بالایی که در منطقه وجود دارد، حل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانسوا سنمو در سفر به زاهدان و دیدار با جانشین و معاونان استاندار سیستان و بلوچستان افزود: یکی از ویژگی های ما به عنوان عضو شورای امنیت سازمان ملل این است که استراتژی شفاف و روشن داریم و این استراتژی را به تمام شرکا و کشورهای خارج از منطقه نیز توضیح می دهیم مثل همان کاری که رییس جمهوری فرانسه در دیدار با ترامپ کرد.

وی در ادامه گفت: استراتژی فرانسه در موضوع برجام و حمایت از آن روشن و شفاف است، ما حفظ برجام را برای امنیت جهانی لازم می دانیم و از اجرای تمامی مفاد آن حمایت می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر فرانسه در ایران: استراتژی فرانسه حمایت از برجام است

سفیر فرانسه در ایران: استراتژی فرانسه حمایت از برجام است