مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 ساعت 23:262018-05-07سياسي

پاریس حفظ برجام را برای امنیت جهانی لازم می داند


استراتژی فرانسه در موضوع برجام و حمایت از آن روشن و شفاف است، ما حفظ برجام را برای امنیت جهانی لازم می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو" به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، فرانسوا سنمو در دیدار با جانشین و معاونان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به پایبندی فرانسه به برجام اظهار داشت: برجام بسیاری از مسائل را در آینده تحت الشعاع قرار می دهد.

سفیر فرانسه در ایران افزود: در موضوع برجام بسیاری از مسائل بین ایران و فرانسه وجود دارد که ما موافق آن هستیم و با برخی موضوعات نیز موافق نیستیم اما دوست داریم در مورد آن ها گفت وگو و مشکلات را با هدف حفظ برجام و کاهش تنش های بالایی که در منطقه وجود دارد، حل کنیم.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های ما به عنوان عضو شورای امنیت سازمان ملل این است که استراتژی شفاف و روشن داریم و این استراتژی را به تمام شرکا و کشورهای خارج از منطقه نیز توضیح می دهیم مثل همان کاری که رییس جمهوری فرانسه در دیدار با ترامپ کرد.

وی تصریح کرد: رییس جمهور فرانسه به ترامپ گفت که ما با شما بر سر یک موضوع مهم که آن هم آینده برجام است، کاملا موافق هستیم، زیرا فرانسه برجام را برای امنیت منطقه و امنیت جهانی لازم می داند و از اجرای برجام و تمامی مفاد آن حمایت می کنیم و این اجراها شامل تبادلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاریس حفظ برجام را برای امنیت جهانی لازم می داند

پاریس حفظ برجام را برای امنیت جهانی لازم می داند