مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 ساعت 10:302018-05-07اقتصادي

سمینار آموزشی - انگیزشی و کنسرت(کنسینار) در برج میلاد برگزار می شود


برای نخستین بار در تاریخ 21 اردیبهشت 97، برنامه ای با نام «کنسینار بزرگ برج میلاد» میزبان سمینار آموزشی-انگیزشی و کنسرت می شود.

- برای نخستین بار در تاریخ 21 اردیبهشت 97، برنامه ای با نام کنسینار بزرگ برج میلاد میزبان سمینار آموزشی-انگیزشی و کنسرت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، کُنسینار ترکیب یک کنسرت پاپ و شاد با یک سمینار آموزشی یک هزار و 600 نفره در سطح ملی در بهترین سالن ایران یعنی برج میلاد است.

افرادی که در اولین کُنسینار بزرگ ایران شرکت می کنند با آموزش هایی که می بینند، می توانند تبدیل به یک متخصص، مشاور، حتی سخنران یا یک فرد تراز اول در کسب وکار خود شوند.

محتوای اولین کُنسینار بزرگ ایران عبارتست از: - چگونه شغل دلخواه خود را پیدا کنم؟ - چگونه در یک شغل ایده آل و قابل توسعه به سرعت فانتوم متخصص شویم و به درآمدهای چند 10 میلیونی برسیم؟ - مهم ترین عوامل رشد، توسعه و پولساز شدن خودمان به عنوان یک شخص چیست؟ - پر درآمدترین کسب وکارها در سال آینده کدامند؟ - چه کسب وکارهایی در آینده نزدیک از بین می روند؟ - چگونه هر روز که می گذرد تخصص خود را بیشتر کنیم٬ لذت ببریم در ضمن درآمدمان بیشتر شود؟ بر اساس این گزارش، این کنسینار برای گروه های خاصی از افراد می تواند بسیار جذاب باشد که در ادامه آمده است؛ - افرادی که به هر دلیلی از شرایط ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار آموزشی - انگیزشی و کنسرت(کنسینار) در برج میلاد برگزار می شود

سمینار آموزشی - انگیزشی و کنسرت(کنسینار) در برج میلاد برگزار می شود