مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 ساعت 09:302018-05-06اقتصادي

بازدید سخنگوی دولت از بیمارستان بانک ملی ایران


سخنگوی دولت و معاون رییس جمهور امروز با حضور در بیمارستان بانک ملی ایران و بازدید از بخش های مختلف، ابراز امیدواری کرد بیمارستان بانک ملی ایران الگویی برای دستگاه های خدمت رسان به مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران"، محمدباقر نوبخت با حضور در بیمارستان بانک ملی ایران، از بخش های مختلف بیمارستان از جمله بخش آنژیوگرافی بازدید و از بیماران این بخش ها عیادت کرد.

وی در این بازدید با اشاره به خدمات ارزنده بیمارستان بانک ملی ایران به هموطنان اظهار کرد: بنده به مدیرعامل بانک ملی ایران و رییس بیمارستان بانک اعلام کردم که این خدمات، نمادی از مردم سالاری است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: زمانی که مردم را سالار خود بدانیم، باید به بهترین شکل آنها را تکریم کنیم و در خدمتشان باشیم.

اختصاص دادن چنین فضایی در بیمارستان بانک ملی ایران برای سلامتی مردم نشان می دهد که چه نگاه احترام آمیزی به مردم داریم و امیدواریم این الگویی برای همه دستگاه هایی باشد که به نوعی مسئولیت خدمتگزاری به مردم را دارند.

نوبخت همچنین در جریان بازدید از بخش آنژیوگرافی بیمارستان بانک نیز بیان کرد: آنچه که در بازدید امروز مشاهده کردم، آراستگی و مناسب بودن محیط بیمارستان برای کارهای درمانی بود و صرف نظر از این آراستگی، آنچه که در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سخنگوی دولت از بیمارستان بانک ملی ایران

بازدید سخنگوی دولت از بیمارستان بانک ملی ایران