مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اردیبهشت 1397 ساعت 13:262018-05-04سياسي

برخی چشم بسته کالاهای ایرانی را تحقیر می کنند


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در بیانیه شماره 2 خود در مورد حمایت از کالای ایرانی آورده است: اگر مصرف کالای خارجی باب شود دیگر دروازه بسته ای برای اقتصاد در جهت دفاع باقی نمی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) در بیانیه شماره 2 خود در حمایت از کالای ایرانی آورده است:اصولاً در ادبیات تاریخ اقتصاد توسعه، صاحب نظرانی که در خصوص روش های استعمار، استثمار و تقسیم کار بین کشورهای استعمارگر و مستعمره قلم ‏فرسایی کرده اند به این مهمّ اعتراف نموده ‏اند که کشورهای غارت گر غربی از جوانب مختلفی حقوق مستضعفین به خصوص مسلمین را ضایع کرده اند.

مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) دو ماه پیش در دیدار کارگران عزیز و زحمتکش کشور، مصرف کالاهای ساخت داخل را یکی از مجاهدت های ضروری در سال جهاد اقتصادی دانستند و افزودند: به موازات استقبال مردم از تولیدات داخلی، لازم است کیفیت و مرغوبیت این کالاها، به حد قانع کننده‏ای برسد.

معظم له با نام گذاری امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی حرکت با برکتی را در جهت فرهنگ سازی یک حقیقت و مفهوم متعالی دیگر هم چون اصلاح الگوی مصرف، همت و تلاش مضاعف و بسیج آحاد مردم عزتمند کشور اسلامی ایران آغاز نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی چشم بسته کالاهای ایرانی را تحقیر می کنند

برخی چشم بسته کالاهای ایرانی را تحقیر می کنند