مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1397 ساعت 11:262018-05-03دانش

مدرسه بین المللی "تابستانی پدیده گرفت" در تبریز برگزار می شود


رییس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز گفت: مدرسه بین المللی "تابستانی پدیده گرفت" با مشارکت محققان ایرانی فرانسوی و به مناسبت "پدیده گرفت" کامل ماه و نیز پدیده نادر تقارن مریخ برگزار خواهد شد.

- مدرسه بین المللی "تابستانی پدیده گرفت" در تبریز برگزار می شود رییس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز گفت: مدرسه بین المللی "تابستانی پدیده گرفت" با مشارکت محققان ایرانی فرانسوی و به مناسبت "پدیده گرفت" کامل ماه و نیز پدیده نادر تقارن مریخ برگزار خواهد شد.

سهراب احمدی امروز در این ارتباط در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پژوهشکده فیزیک دانشگاه تبریز افتخار دارد مدرسه بین المللی تابستانی ایرانی-فرانسوی اختر فیزیک را طی روزهای 5 و 6 مرداد 1397 برگزار کند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برپایی این مدرسه بین المللی اضافه کرد: فراهم آوردن محیطی مناسب به منظور گفت وگو و تبادل نظر در زمینه آشنایی با "پدیده گرفت" و نقش ویژه آنها در شناسایی مجهولات حوزه اختر فیزیک از اهداف عمده این مدرسه است.

رییس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز تصریح کرد: مدرسه بین المللی تابستانی "پدیده گرفت" فرصت مناسبی برای محققان و علاقمندان به ویژه دانش پژوهان جوان و دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه بین المللی "تابستانی پدیده گرفت" در تبریز برگزار می شود

مدرسه بین المللی "تابستانی پدیده گرفت" در تبریز برگزار می شود