مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1397 ساعت 13:062018-05-02بين الملل

«دوشنبه» میزبان کنفرانس بین المللی «مبارزه با تروریسم و افراط گرایی»


وزارت امور خارجه تاجیکستان از برگزاری کنفرانس بین المللی «مبارزه با تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز» در شهر دوشنبه خبر داد.

- دوشنبه میزبان کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم و افراط گرایی وزارت امور خارجه تاجیکستان از برگزاری کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز در شهر دوشنبه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، وزارت امور خارجه تاجیکستان در گزارشی از برگزاری کنفرانس بین المللی سطح بالا مبارزه با تروریسم و افراطگرایی خشونت آمیز در روزهای 3 و 4 می سال جاری در شهر دوشنبه خبر داد.

بنابه این گزارش، نشست مذکور از سوی دولت تاجیکستان و با مشارکت سازمان ملل متحد، سازمان امنیت و همکاری اروپا و اتحادیه اروپا برگزار می شود.

تا به امروز 400 مهمان از 46 کشور مختلف جهان و 30 سازمان بین المللی و منطقه ای و همچنین مراکز علمی و مطالعاتی جهت شرکت در برنامه های این نشست ثبت نام شده اند.

در کار این کنفرانس روسای و نمایندگان ارشد وزارتخانه های امور خارجه و سایر ساختار های ذیربط ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، مجارستان، ارمنستن، هند، روسیه، چین، آلمان، کانادا، بلژیک، اورکاین، انگلیس، آمریکا، ژاپن و غیره شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوشنبه» میزبان کنفرانس بین المللی «مبارزه با تروریسم و افراط گرایی»

«دوشنبه» میزبان کنفرانس بین المللی «مبارزه با تروریسم و افراط گرایی»