مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1397 ساعت 11:002018-05-02بين الملل

انتقادهای ماکرون از ملی گرایی در جهان در جریان سفر به استرالیا


امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه امروز (چهارشنبه) با استفاده از فرصت شرکت در یک جشن یادبود همکاری های استرالیا و فرانسه در زمان جنگ های جهانی اول و دوم که در جریان سفر وی به این کشور صورت گرفت، - یک دیدگاه جهان محور را عامل مقابله با ملی گرایی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه این اظهارات را یک هفته بعد از انتقادهایش از سیاست اول آمریکا دونالد ترامپ در جریان سفرش به واشنگتن و همین طور ساعاتی بعد از گردهمایی رهبران پوپولیست مخالف مهاجرت اروپا در کشورش مطرح کرد.

رییس جمهوری فرانسه در سخنانش در جریان سفر به استرالیا از این کشور به خاطر فرستادن یک بخش بزرگ از جمعیتش به جنگ در فرانسه در زمان جنگ های جهانی اول و دوم تشکر کرد.

ماکرون که این اظهارات را در کنار مالکوم ترنبول، نخست وزیر استرالیا در یک مراسم گذاشتن دسته گل در بنای یادبود اصلی جنگ جهانی در سیدنی مطرح کرد، گفت: زنده نگه داشتن یاد فداکاری های نیروهای استرالیایی در فرانسه برآمده از درک بنیان هایی است که یک ملت بر اساس آن بنا می شود.

ماکرون تاکید کرد: ملت استرالیا پیشتر با فرستادن بخش بزرگی از جمعیتش در آن زمان به سمت دیگر دنیا با جبهه غربی پیوند خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادهای ماکرون از ملی گرایی در جهان در جریان سفر به استرالیا

انتقادهای ماکرون از ملی گرایی در جهان در جریان سفر به استرالیا