مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1397 ساعت 13:262018-05-01سياسي

تاجیکستان در همایش فرهنگی جوانان جامعه همسود شرکت می کند


وزارت فرهنگ روسیه از شرکت نمایندگان تاجیکستان در همایش فرهنگی جوانان کشورهای مستقل مشترک المنافع در «تولا» این کشور خبر داد.

- وزارت فرهنگ روسیه از شرکت نمایندگان تاجیکستان در همایش فرهنگی جوانان کشورهای مستقل مشترک المنافع در تولا این کشور خبر داد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، وزارت فرهنگ روسیه در گزارشی از شرکت نمایندگان تاجیکستان در همایش فرهنگی جوانان کشورهای جامعه همسود که در روزهای 14 الی 16 می در منطقه تولا این کشور برگزار می شود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، موضوع اصلی این همایش وضعیت فعلی و دورنمای همکاری میان کشورهای مستقل مشترک المنافع در حوزه فرهنگ و همچنین نیاز به هماهنگی تلاش ها برای حفظ وحدت فرهنگی جامعه همسود عنوان شده است.

در این همایش فرهنگی نمایندگان کشورهای آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان شرکت می کنند.

این همایش شامل 8 بخش بحث و گفت وگو خواهد بود که موزه شناسی، تئاتر، سینمای مدرن، موسیقی، نقش زبان روسی در همگرایی فرهنگی فضای جامعه همسود و استفاده از فناوری های دیجیتال در حوزه فرهنگ از آن جمله می باشند.

اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع پس از فروپاشی شوروی سابق شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیکستان در همایش فرهنگی جوانان جامعه همسود شرکت می کند

تاجیکستان در همایش فرهنگی جوانان جامعه همسود شرکت می کند