مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 ساعت 15:202018-04-30بين الملل

توضیحات دفتر ماکرون درباره یک درخت


دفتر ریاست جمهوری فرانسه توضیحاتی درباره ماجرای مفقود شدن درختی که ماکرون و ترامپ در حیاط کاخ سفید کاشتند، ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در جریان سفر خود به آمریکا بازدیدی از کاخ سفید به عمل آورد و در جریان این بازدید به همراه دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا درخت کاشت.

با این حال روز گذشته منابع خبری گزارش دادند، نهال بلوطی که در جریان سفر رییس جمهوری فرانسه به آمریکا در حیاط کاخ سفید کاشته شد، ناپدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، تصاویر منتشر شده از محل کاشت نهال مفقود شده نشان می دهد که جای آن را چمنی با رنگی متفاوت از چمن های اطراف گرفته است.

نهال بلوطی که امانوئل ماکرون در سفرش به آمریکا به دونالد ترامپ هدیه داد، با تشریفات فراوان و با حضور بانوان اول دو کشور در حیاط کاخ سفید کاشته شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این درخت همانند سایر حیوانات و گیاهانی که از خارج وارد خاک آمریکا می شوند، مطابق با مقررات قرنطینه شده است.

یک مقام آگاه در دفتر ریاست جمهوری فرانسه امروز (دوشنبه) گفت، رییس جمهوری آمریکا به رغم وجود این مقررات اصرار داشته که مراسم نمادین درخت کاری با حضور ماکرون برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دفتر ماکرون درباره یک درخت

توضیحات دفتر ماکرون درباره یک درخت