مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 ساعت 14:362018-04-30دانش

مرکز اطلاع رسانی و هدایت تحصیلی در دانشگاه آزاد تاکستان تشکیل شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد تاکستان گفت: مرکز اطلاع رسانی و هدایت تحصیلی داوطلبان با هدف هدایت تحصیلی هوشمندانه آنان برای ورود به دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تاکستان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهروزرحمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با اشاره بر ضرورت کارآفرین بودن دانشگاه ها گفت: هدایت تحصیلی، مشاوره و معرفی رشته های دانشگاهی با هدف آگاهی بخشی به داوطلبان ورود به دانشگاه در تمام طول سال در این واحد دانشگاهی انجام می شود.

بهروزرحمانی بیان کرد: راه اندازی این مرکز اطلاع رسانی و هدایت تحصیلی داوطلبان با مساعدت رییس این واحد دانشگاهی انجام می شود، واحد تاکستان با هدف هدایت تحصیلی هوشمندانه داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی، اقدام به راه اندازی این مرکز کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از دلایل تشکیل این مرکز را حساسیت و سردرگمی برخی والدین در ایام انتخاب رشته است و هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی به نوعی کمک و آگاهی بخشی به دانش آموزان و متقاضیانی است که قصد انتخاب رشته و ورود به دانشگاه را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اطلاع رسانی و هدایت تحصیلی در دانشگاه آزاد تاکستان تشکیل شد

مرکز اطلاع رسانی و هدایت تحصیلی در دانشگاه آزاد تاکستان تشکیل شد