مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 12:362018-04-27سياسي

نقش جدی ایرانیان در تشکیل حکومت جهانی امام زمان(عج) در آیات قرآن


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه در تشکیل حکومت جهانی امام زمان(عج)، ایرانیان نقشی جدی دارند، گفت: جایگاه ویژه ای برای ایرانیان در سنت بزرگ الهی برقراری جامعه پایانی و غایی رسالت های الهی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، آیت الله محسن اراکی ظهر امروز در مراسم اختتامیه چهاردهمین همایش دکترین مهدویت که در سالن رسول اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، به اشاره به اهمیت بحث مهدویت در آینده جهان اظهار کرد: نقش موسسه آینده روشن در شکل گیری بستری برای مطالعه و تحقیق و گردهمایی در خصوص مهدویت و آینده جهان بسیار بی بدیل است.

وی با بیان اینکه مساله ظهور امام زمان(عج) از اساسی ترین و مهم ترین سنت های اجتماعی و الهی است خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین سنت های مهم مربوط به امام زمان(عج) مساله امت همراه او است؛ امام زمان(عج) به چه امتی جهان را دگرگون می کند؟ از سنت های خدای متعال این است که برای رسیدن بشر به غایت مطلوب ابتدا رهبرانی برگزیده و همراه با آنها امتی را بر می گزیند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تا روی کره زمین انسانی وجود دارد باید حداقل یک نفر امام و کسی هم ماموم باشد، تصریح کرد: علاوه بر امام باید امت همراه هم وجود داشته باشد و این امت همراه اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جدی ایرانیان در تشکیل حکومت جهانی امام زمان(عج) در آیات قرآن

نقش جدی ایرانیان در تشکیل حکومت جهانی امام زمان(عج) در آیات قرآن