مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 12:102018-04-27بين الملل

قطع عضو 21 فلسطینی در جریان تظاهرات های "بازگشت"


وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز تظاهرات بزرگ "بازگشت" در نوار مرزی این منطقه تاکنون 21 فلسطینی دچار قطعی عضو شده اند.

- وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز تظاهرات بزرگ "بازگشت" در نوار مرزی این منطقه تاکنون 21 فلسطینی دچار قطعی عضو شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این وزارتخانه در بیانیه ای تصریح کرد که چهار مورد قطعی عضو در بالاتنه، یک مورد در کف دست و سه مورد هم در انگشتان بوده و دیگر موارد هم در پایین تنه ثبت شده است.

این در حالی است که از آغاز تظاهرات بزرگ "بازگشت" در 30 مارس گذشته تاکنون 42 فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از 5500 نفر دیگر زخمی شده اند که حال ده ها نفر از آن ها وخیم است.

در میان مجروحان 592 کودک و 192 زن هم دیده می شود.

طبق گزارش های وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، 227 نفر از ناحیه سر و گردن، 440 نفر از ناحیه بالاتنه، 115 نفر از ناحیه پشت و سینه، 142 نفر از ناحیه شکم، 1704 نفر از ناحیه پایین تنه و 740 نفر هم از چندین ناحیه هدف گلوله نظامیان اسراییلی قرار گرفته اند.

آماده شدن فلسطینیان برای شرکت در پنجمین جمعه تظاهرات بازگشت صدها فلسطینی از ساعات اولیه صبح امروز به طور گسترده راهی مناطق مرزی غزه شده اند تا در پنجمین جمعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع عضو 21 فلسطینی در جریان تظاهرات های "بازگشت"

قطع عضو 21 فلسطینی در جریان تظاهرات های "بازگشت"