مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 12:062018-04-27اقتصادي

در ساوه برگزار شد دومین کنفرانس ملی پیشرفت های نوین در حوزه انرژی


دومین کنفرانس ملی پیشرفت های نوین در حوزه انرژی و صنایع نفت و گاز با حضور اساتید، دانشجویان و برخی مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران در موسسه آموزش عالی انرژی ساوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، صبح امروز دومین کنفرانس ملی پیشرفت های نوین در حوزه انرژی و صنایع نفت و گاز با حضور اساتید، دانشجویان و برخی مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران در موسسه آموزش عالی انرژی ساوه برگزار شد.

رییس موسسه آموزش عالی انرژی ساوه در این مراسم گفت: برنامه ریزی برای برگزاری این کنفرانس از سال گذشته انجام شد و بیشترین مقالات در حوزه صنعت انرژی به دبیرخانه آن ارسال شد.

احمد قریب گرکانی با اشاره به اینکه این کنفرانس زیر نظر کمیته های علمی و داوری اجرایی شد، افزود: فرهیختگان و اساتید صنعت انرژی در این کنفرانس به بیان مقاله و دیدگاه های خود می پردازند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت اجرایی این دانشگاه از سال 89 کلید خورد، بیان کرد: فعالیت موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی غیردولتی بر اساس برنامه جامع انرژی برای تنوع بخشی به اصلاح الگوهای مصرف و مدیریت انرژی آغاز شد.

قریب گفت: این موسسه همکاری های خوب و دو جانبه ای با سایر موسسات معتبر آموزشی در داخل و خارج از کشور دارد که می توان به انعقاد قرارداد و ارتباط علمی با دانشگاه کایزراسلاترن آلمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ساوه برگزار شد دومین کنفرانس ملی پیشرفت های نوین در حوزه انرژی

در ساوه برگزار شد دومین کنفرانس ملی پیشرفت های نوین در حوزه انرژی