مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 12:052018-04-27سياسي

برگزاری دومین کنفرانس ملی پیشرفت های نوین در حوزه انرژی و صنایع نفت و گاز در ساوه


دومین کنفرانس ملی پیشرفت های نوین در حوزه انرژی و صنایع نفت و گاز به همت موسسه آموزش عالی انرژی ساوه با حضور برخی مقامات سازمان انرژی اتمی ایران، - اساتید دانشگاه و دانشجویان و جمعی از مسئولان محلی در این موسسه آموزش عالی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس موسسه آموزش عالی انرژی ساوه در این کنفرانس با معرفی این مجموعه دانشگاهی اظهار کرد: موسسه آموزش عالی انرژی ساوه در سال 1389 با مجوز شورای گسترش آموزش عالی به عنوان یک موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی غیردولتی در شهرستان تاریخی ساوه تاسیس شد.

دکتر احمد قریب گرکانی افزود: این موسسه براساس تفکری مبتنی بر تدوین برنامه جامع انرژی در جهت تنوع بخشی به سبد انرژی کشور، بهینه سازی روش های تولید، اصلاح الگوهای مصرف و مدیریت انرژی بنا نهاده شده است.

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در 6 رشته دوره های کاردانی، 9 رشته کارشناسی پیوسته، 6 رشته کارشناسی ناپیوسته و 6 کارشناسی ارشد در این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه صنعتی و کارآفرین با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر گفت: موسسه آموزش عالی انرژی ساوه در راستای مبادلات علمی و پژوهشی و همکاری های دو جانبه اساتید و دانشجویان این موسسه با سایر موسسات معتبر آموزشی اقدام به انعقاد قرارداد با مراکز آموزشی و پژوهشی معتبر نظیر دانشکده مهندسی انرژی و فیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنفرانس ملی پیشرفت های نوین در حوزه انرژی و صنایع نفت و گاز در ساوه

برگزاری دومین کنفرانس ملی پیشرفت های نوین در حوزه انرژی و صنایع نفت و گاز در ساوه