مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 10:412018-04-27اقتصادي

المانتیور: امارات جایگزین احتمالی بویینگ برای جبران خسارت لغو قرارداد با ایران


شرکت بویینگ آماده می شود تا خود را برای فروپاشی احتمالی توافق هسته ای ایران آماده کند و قراردادهایی با دیگر خریداران از جمله رقبای ایران در حاشیه خلیج فارس امضا کرده است تا از شدت خسارت از دست رفتن قرارداد 17 میلیارد دلاری با ایران برای فروش هواپیما بکاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، المانتیور در مورد سخنان اخیر مدیر ارشد اجرایی بویینگ در مورد قرارداد این شرکت برای فروش هواپیما به ایران نوشت حس آشنایی وجود دارد که بویینگ کشورهای دیگری نظیر امارات را برای فروش سفارش های ایران در نظر گرفته است.

این پایگاه خبری نوشت شرکت بویینگ آماده می شود تا خود را برای فروپاشی احتمالی توافق هسته ای ایران آماده کند و قراردادهایی با دیگر خریداران از جمله رقبای ایران در حاشیه خلیج فارس امضا کرده است تا از شدت خسارت از دست رفتن قرارداد 17 میلیارد دلاری با ایران برای فروش هواپیما بکاهد.

دنیس مویلنبرگ، مدیر ارشد اجرایی شرکت بویینگ در کنفرانس خبری در مورد سرنوشت فروش 15 جت 777 بویینگ به ایران گفت: ما بار دیگر برنامه تحویل هواپیما به ایران را در راستا با فرآیندهای دولت آمریکا به تعویق انداختیم.

وی خاطرنشان کرد این شرکت خریداران دیگری برای هواپیماهای اختصاص داده شده به ایران ایر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المانتیور: امارات جایگزین احتمالی بویینگ برای جبران خسارت لغو قرارداد با ایران

المانتیور: امارات جایگزین احتمالی بویینگ برای جبران خسارت لغو قرارداد با ایران