مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 09:562018-04-27اقتصادي

افزایش 64 درصدی بودجه کشور/ بودجه ریزی در سال آینده متفاوت از سال های دیگر است


معاون رییس جمهور از افزایش 64 درصدی بودجه کشور و 90 درصدی بودجه عمرانی خبر داد و گفت: بودجه مصوب دولت در سال 92 حدود 210 هزار میلیارد تومان بود که این مبلغ در سال جاری به 346 هزار میلیارد تومان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، محمدباقر نوبخت شامگاه پنج شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی که در سالن جلسات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با بیان این که گزارش هایی راجع به شاخص تورم، کاهش بیکاری و افزایش اشتغال ارائه شد، اظهار کرد: روند متغیرها و شاخص ها مثبت بود البته به این معنی نیست که استان در رفاه است و مشکلی ندارد بلکه با اهداف موردنظر فاصله زیادی داریم که باید محقق شود.

وی گفت: آمدن مسؤولان ملی به استان ها برکاتی دارد از این نظر که هم می‏ توانند در جریان مسائل قرار بگیرند و هم در توسعه استان و حل مشکلات مشارکت داشته باشند.

معاون رییس جمهور با اشاره به سفر قبلی آقای روحانی به استان ادامه داد: در این سفر 731 میلیارد تومان برای اجرای پروژه ها تصویب شد که تا امروز بیش از یک هزار میلیارد تومان در این استان برای دولت تعهد ایجاد شده است.

وی افزود: تعهدات دولت در مواردی فراتر از بودجه مصوب پرداخت شده، به عنوان مثال برای مترو به شهرداری 700 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد که این مبلغ به 800 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 64 درصدی بودجه کشور/ بودجه ریزی در سال آینده متفاوت از سال های دیگر است

افزایش 64 درصدی بودجه کشور/ بودجه ریزی در سال آینده متفاوت از سال های دیگر است