مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 09:412018-04-27سياسي

فارس گزارش می دهد یارکشی حزبی در انتخاب شهردار تهران


درگیری های پشت پرده حزب اتحاد ملت و کارگزاران بر سر انتخاب شهردار بعدی پایتخت ادامه دارد و آینده تهران همچنان در بلاتکلیفی است.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس": ‏واکنش غلامحسن کرباسچی ساعتی پس از انتشار لیست هفت نفره منتخب شورای شهر برای انتخاب شهردار آینده تهران، مهمترین اظهارنظر درباره رفتار شورای شهر در روز سه شنبه بود.

‏دبیرکل حزب کارگزاران در گفت وگویی درباره لیست 7 نفره ای که برای انتخابات شهردار تهران تهیه شده است، گفته است: برای انتخاب شهردار جدید تهران کارایی و توان اجرایی در تهیه این لیست ملاک قرار نگرفته است و این یارکشی ها به زندگی مردم و جامعه آسیب خواهد زد چرا که فردی باید به عنوان شهردار انتخاب شود که ظرفیت و پتانسیل اداره شهر را داشته باشد.

در واقع لیست به طور کامل با لابی آقایان تهیه شده و ملاک انتخاب شهردار کارایی نبوده است.

‏اینگونه به نظر می رسد که انتخاب شهردار بعدی تهران از یک فرآیند ساده تعیین گزینه ها برمبنای کارامدی و برنامه تبدیل به موضوعی برای تسویه حساب های درونی اصلاح طلبان شده است.

‏عنوان یارکشی که غلامحسین کرباسچی در سخنان خود بعد از حذف گزینه خودشان از لیست هفت نفره برای شهرداری استفاده کرد اشاره مستقیمی به درگیری های پشت پرده حزب اتحاد ملت و کارگزاران بر سر انتخاب شهردار بعدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد یارکشی حزبی در انتخاب شهردار تهران

فارس گزارش می دهد یارکشی حزبی در انتخاب شهردار تهران