مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 09:362018-04-27سياسي

بنیاد علوی برای محرومیت زدایی در بخش احمدی نیازمند همراهی مردم است


معاون توانمند سازی و خدمات اجتماعی بنیاد علوی کشور گفت: با ایجاد طرح های محرومیت زدایی بنیاد و تسهیل خدمات به کمک مردم بخش احمدی خواهیم آمد و لازمه این کار، - همراهی مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از حاجی آباد، معاون توانمند سازی و خدمات اجتماعی بنیاد علوی و همچنین مسعود حیدروند مجری طرح های پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان های کشور امروز به جهت بررسی از وضعیت فقر و محرومیت شدید در منطقه احمدی، از دهستان کوهشاه احمدی از توابع حاجی آباد بازدید کردند.

در این بازدید که فرماندار، بخشدار احمدی و جمعی از مسؤولان نیز حضور داشتند، محمد سالاری پور بخشدار احمدی ضمن قدردانی از همکاری فرماندار و همه مسؤولان در راستای بررسی مشکلات این منطقه، بر لزوم توجه و رسیدگی به مردم مناطق مختلف این بخش تاکید کرد و افزود: مردم این بخش با مشکلات بهداشتی، درمانی، مسکن، اشتغال و دیگر مسائلی از این قبیل دست و پنجه نرم می کنند و انتظار می رود در راستای اشتغال پایدار و توانمندسازی مردم و مسکن بویژه جوانان اقداماتی صورت پذیرد تا فقر و محرومیت در چهره این مردم کمتر دیده شود.

در ادامه معاون توانمندسازی و خدمات اجتماعی بنیاد علوی کشور در سخنانی، محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور را شاخصه اصلی این بنیاد عنوان و تصریح کرد: بخش احمدی برخوردار از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی برای محرومیت زدایی در بخش احمدی نیازمند همراهی مردم است

بنیاد علوی برای محرومیت زدایی در بخش احمدی نیازمند همراهی مردم است