مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 08:302018-04-27سياسي

مردم، اختلاس، نجومی و بی عرضگی را تحمل نمی کنند


مردم دشواری های اوایل انقلاب و جنگ هشت ساله و بمباران شهرها را تحمل کردند، اما همین مردم، اختلاس، نجومی و بی عرضگی را تحمل نمی کنند؛ - باید این غده های بدخیم را بفهمیم و در جهت رفع آنها درست عمل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسراء، آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن بزرگداشت هفته کارگر عنوان کرد: رهبری انسان را عقل، درایت و هوش او به عهده دارد، لذا تاکید اسلام این است که بیماری بدخیم جامعه، همان فقر فرهنگی است.

وی تاکید کرد: پیامبر(ص) دست کارگر را بوسید، کارگر کسی است که برای خود کار می کند، اسلام می خواهد ما فقر فرهنگی نداشته باشیم، از این رو دستور داده است که هر کس باید نتیجه کار و دسترنج خود را در اختیار داشته باشد.

این مرجع تقلید ادامه داد: اگر حیثیت انسانی و اجتماعی انسان محفوظ باشد، فقر و سختی را تحمل می کند، مانند آنکه مردم دشواری های اوایل انقلاب و جنگ هشت ساله و بمباران شهرها را تحمل کردند، اما همین مردم، اختلاس، نجومی و بی عرضگی را تحمل نمی کنند؛ باید این غده های بدخیم را بفهمیم و در جهت رفع آنها درست عمل کنیم.

دانشگاه های ما باید کارگر متخصص به جامعه تحویل دهد معظم له با تاکید بر پرورش نیروی کار متخصص در کشور گفت: نباید دانشگاه ما پشت میزنشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم، اختلاس، نجومی و بی عرضگی را تحمل نمی کنند

مردم، اختلاس، نجومی و بی عرضگی را تحمل نمی کنند