مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 08:102018-04-27پزشكي

اولین عمل سرطان پستان با تکنیک گاماپروب در غرب کشور


رییس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای اولین بار عمل سرطان پستان با استفاده از تکنیک گاماپروب در سنندج انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا٬ پروفسور محمد اسماعیل اکبری در سمینار منطقه ای چالش های تشخیصی و درمانی سرطان پستان که در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: زنان نیمی از جمعیت هر کشور را تشکیل می دهند و سرطان پستان شایع ترین سرطان بین زنان ایران و جهان است.

وی افزود: میزان ابتلا به سرطان پستان در کشور روبه افزایش است، بطوری که از هر 12 خانم یک نفر مبتلا به سرطان پستان می شود.

رییس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: سن ابتلا به سرطان پستان در ایران 2 تا 10 سال کمتر از کشورهای غربی است.

اکبری، علت آن را جامعه جوان ایران دانست و گفت: سن ابتلا به سرطان پستان در ایران 5 تا 10 سال کمتر از غربیهاست و علت آن توده زیاد جوانان است.

وی ضمن تشکر از همکاران کارآزموده خود در کردستان ادامه داد: برای اولین بار عمل سرطان پستان با استفاده از تکنیک گاماپروب در سنندج انجام شد.

وی در ادامه گفت: این عمل بدون هیچ دغدغه ای و با کمترین عوارض برای بیمار با موفقیت به پایان رسیده است.

ریس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: در حوزه تحقیقاتی سرطان توانستیم کارهای خوبی انجام دهیم که موجب شده میزان بقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین عمل سرطان پستان با تکنیک گاماپروب در غرب کشور

اولین عمل سرطان پستان با تکنیک گاماپروب در غرب کشور