مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 04:062018-04-27سياسي

بلاتکلیفی تلگرامی تا کی؟/ با گونی دلار می آوریم، سر برجام سلامت!


نشریات دانشجویی در این هفته، با تیتر ها و سرمقاله ‍ های خود را به مهمترین مسائل روز کشور و حواشی پیش آمده در حوزه های مختلف اختصاص داده اند که با هم تعدادی از آن ها را می خوانیم.

- مقام معظم رهبری در دیداری با معلمان و فرهنگیان یعنی قشری که وظیفه ی آموزش و تربیت را بر عهده دارند، این نکته را یادآور شدند که: امروزه جوانان به فضای مجازی همچون برنامه های علمی، اینترنت، شبکه های اجتماعی و.

سروکار دارندجایی که لغزشگاهی برای جوانان می باشد.

یعنی هما نطور که انسان برای کشیدن جاده باید احتمال خطر ریزشکوه را محاسبه کند در اینجا هم باید مواظب باشد و استفاده ی درست را از فضای مجازی ببرد.

ما نباید این جاده را به اتوبانی یک طرفه تبدیل کنیم که فقط منحصر به چند کشور باشد که از آن سود ببرند بلکه ماهم با حمایت از پیام رسان های ایرانی مثل سروش و ایتا و آی گپ و.

می توانیم با استفاده حداکثری هم منجر به پیشرفته شدن آن شویم و هم اینکه زمینه های حرکت به سمت رشد اقتصادی را فراهم آوریم.

خبر از شبهاتی همچون خطر تعرض به امنیت شخصی و حقوق خانوادگی، زمینه ای فراهم کرد تا مقام معظم رهبری در دیداری با مسئولان کشور با ابراز خرسندی نسبت به مطالبه ی ایجاد پیام رسانهای داخلی به یک مطالبه ی عمومی، فرموند: مسئولان باید امنیت و حریم داخلی مردم و کشور را حفظ کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی تلگرامی تا کی؟/ با گونی دلار می آوریم، سر برجام سلامت!

بلاتکلیفی تلگرامی تا کی؟/ با گونی دلار می آوریم، سر برجام سلامت!