مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 20:262018-04-26فرهنگي

جایزه محمد امین(ص) به مجید مجیدی برای فیلم «آن سوی ابرها» اهدا شد


مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان سینمایی و سینماگران امروز 6 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شد.

- جایزه محمد امین(ص) به مجید مجیدی برای فیلم آن سوی ابرها اهدا شد " مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان سینمایی و سینماگران امروز 6 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور سیدعباس صالحی وزیر ارشاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی، سینماگران، هنرمندان و جمعی از مهمانان خارجی این جشنواره همچون اولیور استون امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شد.

علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، سیدمحمد مهدی طباطبایی نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و نادر طالب زاده از جمله حاضران در مراسم بودند.

این مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ابتدای مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به صورت زنده از شبکه نمایش نیز پخش می شد، رامبد جوان به عنوان مجری مراسم روی سن آمد و گفت که مراسم حدود 70 دقیقه طول می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه محمد امین(ص) به مجید مجیدی برای فیلم «آن سوی ابرها» اهدا شد

جایزه محمد امین(ص) به مجید مجیدی برای فیلم «آن سوی ابرها» اهدا شد