مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 19:452018-04-26سياسي

آثار انقلاب دیجیتال در اردبیل باید به عینه مشاهده شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آثار انقلاب دیجیتال که بسترهای اشتغال فراوان را در استان اردبیل مهیا می کند هنوز ملموس به نظر نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فیضی در مراسم جشن روز جوان در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: برخلاف سال های گذشته که جوانان ما چشم انتظار استخدام های دولتی به ویژه در شرکت هایی نظیر نفت، گاز و یا برق بودند امروز اشتغال در حوزه ICT پرطرفدارتر به نظر می رسد و از وزیر ارتباطات انتظار داریم که در استان اردبیل نیز زمینه و بستر این اشتغال فراگیر فراهم آید.

وی به وعده استاندار اردبیل در تحقق 20 هزار شغل به صورت کمی و عددی اشاره و خاطرنشان کرد: در عمل تحقق این موضوع نیاز به عزم همگانی دارد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان باید با روش هی منحصربفرد تلاش کند تا با همکاری پارک علم و فناوری زمینه این اشتغال فراگیر را به وجود آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به توانمندی وزیر ارتباطات به عنوان جوان ترین عضو کابینه دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: از رییس جمهور به خاطر کاهش سن کابینه و بها دادن به جوانان دهه 60 قدردانی می کنیم که به چنین نیروهای ارزشمند بها داده و فرصت و میدان برای خودنمایی این نیروها فراهم آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار انقلاب دیجیتال در اردبیل باید به عینه مشاهده شود

آثار انقلاب دیجیتال در اردبیل باید به عینه مشاهده شود