مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 17:052018-04-26سياسي

"جامع الاحادیث" دربرگیرنده سرمایه های شیعی به زبان روز است


عضو هیئت رییسهٔ مجلس خبرگان رهبری گفت: پایگاه جامع الاحادیث در برگیرنده سرمایه های شیعی به زبان روز است.

- "جامع الاحادیث" دربرگیرنده سرمایه های شیعی به زبان روز است عضو هیئت رییسهٔ مجلس خبرگان رهبری گفت: پایگاه جامع الاحادیث در برگیرنده سرمایه های شیعی به زبان روز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله سید احمد خاتمی امروز در آیین رونمایی از پایگاه جامع الاحادیث و نرم افزارهای معجم موضوعی بحارالانوار 2 و معجم موضوعی کتب اربعه در مرکز کامپیوتری علوم اسلامی در قم گفت: دوره های پژوهش در تاریخ تشیع، تلاشی با ارزش از سوی بزرگان را نشان می دهد.

امام جمعه موقت تهران افزود: عصر معصومین(ع) اولین دوره در امر پژوهش است و گرفتن پیام آن ها و ثبت و ضبط را شامل می شد که از آن دوره آثاری که سرمایه شیعی است برجای مانده و این بخش از دوره امام صادق(ع) آغاز شد.

وی تصریح کرد: دوره دوم تدوین اصول بوده است که این دوره، عرصه تدوین حدیث شیعه برکات زیادی در پی داشت؛ همچنین دوره سوم تلاش برای استنباط این سرمایه ها می باشد و از این دوره تعمیق آغاز می شود که علامه حلی آیتی از تعمیق است.

سپس به دوره تحول در استنباط می رسد و بزرگانی بنیانگذار تحول در این حوزه بوده اند به یاری خداوند در این دوره به سر می بریم و بزرگان زیادی در تاریخ تشیع آمدند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"جامع الاحادیث" دربرگیرنده سرمایه های شیعی به زبان روز است

"جامع الاحادیث" دربرگیرنده سرمایه های شیعی به زبان روز است