مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 16:362018-04-26ورزشي

پورموسوی با فولاد قرارداد دارد/ فصل را با برد به پایان می رسانیم


مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و اگر وی قابل بداند ما نیز سال آینده در خدمت فولاد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، سید سیروس نعمتی نژاد که به جای سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر تراکتورسازی حاضر شده بود، اظهار کرد: از همه خبرنگاران، صدا و سیما و خبرگزاری ها که این فصل را کنار ما بودند و انتقادات درستی نیز به ما داشتند تشکر می کنم و باید بگویم فردا آخرین بازی ماست و به مصاف تیم قابل احترام تراکتورسازی می رویم، اگرچه این تیم سال خوبی نداشت و جایگاه فعلی این تیم در حد نام تراکتور نیست.

وی افزود: تراکتورسازی تیمی بزرگ، ریشه دار و قابل احترام است و رتبه این تیم چیزی از ارزش هایش کم نمی کند.

اما ما می خواهیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم تا هواداران و مسئولان باشگاه از ما راضی باشند و جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنیم و مطمئنم بازی خوبی را خواهیم دید.

مربی تیم فولاد گفت: درباره وضعیت کادر فنی برای فصل بعد نیز باید بگویم پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و اگر وی قابل بداند ما نیز سال آینده در خدمت فولاد خواهیم بود.

نعمتی نژاد درباره اعتراضات برخی هواداران به کادر فنی فولاد در نیم فصل دوم، بیان کرد: ما این فصل عملکرد خوبی داشتیم اما طبیعی است که بسیاری از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی با فولاد قرارداد دارد/ فصل را با برد به پایان می رسانیم

پورموسوی با فولاد قرارداد دارد/ فصل را با برد به پایان می رسانیم